Tuesday, November 9, 2010

Addiction

Aku serabut sangat lately. hati tak tenteram. jiwa bergelora.. aku tau ni tanda2 aku ada wat salah ataupon ada masalah..

Bila aku serabut aku akan cuba menghentikan semua source of communication dan mengelak dr orang rmai semata2 ingin fokus dan berusaha untuk menyelesaikan masalah yang bergolak di hati aku..

EH, TIPU Nii!

bila aku serabut, ak akan cuba cari benda2 yang dapat melalaikan aku daripada menjalankan tanggugjawab ataupon cuba tidak ingin menjadi diri sendiri buat sementara waktu. Dan inilah dia addiction terbaru aku.

Memperkenalkan SOrry2 Super JUnior!!!~~

alolololo.. comelnye sume ni.. taw x.. aku dah hapal sume nama2 derang. phewwiit.. abis sume reality show, games show yang related ngn derang aku layan.. sangat klaka + cumil ... aaahh. cair~~~

Kadang2 terdetik dlm hati aku nape lambat sangat aku layan derang ni.. aaah. terase cam naik ketapi ktm komuter je.. sloww.. heheh

Paling suke heechul sebab die sgt lawa..pastu tuka nak suke hangkyung plak.. pastu eh2, suke donghae plak.. aigooo. nak sume boleh ? heheheh

Tapi sume ni hanya sementara.

Dunia reality yg pahit, saya datang~~~.. Ya Allah. dup dap2 hati ni.. Berilah aku jalan untuk terus berusaha Ya Allah..






2 comments:

  1. kalau setakat nak tgk heechul tu xyah jauh2. oje pon ada. sorry... sorry....sorry... =))

    ReplyDelete