Sunday, August 15, 2010

selamat malam

satu hari tu, aku berchating2 dengan kawan tentang cerita dulu2. sekadar untuk bergelak dan mengisi masa. tapi entah mana silapnya, terbuka cerita lama yang sudah lama aku tutup. malam tu aku sukar lelapkan mata.

hati jangan sakit.. bisik ku..

sudah lama hatiku tidur. maaf. tak sengaja kejutmu dari lena.
aku terus bingkas dari katil dan mencapai laptop ku .mencari gambar2 menarik d langkawi yang boleh ku edit. tiba2 aku ternampak gambar lama.. terimbas kembali ceritera2 lama yang masih tersemat disebalik gambar itu. aku tutup folder tu. aku ketuk2 dada ku. sambil menarik nafas yang panjang...

kenapa sukar mencari pengganti aku pon xmengerti.
kenapa sukar menanti yang aku sendiri pon tak pasti.
aku ingin tidur lena lagi kerana aku xingin lagi mengingati.
mengingati dan bermimpi sesuatu yang xmungkin aku akan miliki.

good night.


No comments:

Post a Comment