Sunday, December 4, 2011


Lupa nak cakap.

Happy Birthday to me. Happy Birthday to me. hehe

Last week hari jadi aku. not bad. dah 25 tahun aku hidup. syukur alhamdulillah.

Tahun ni lain sket. Aku dah lama menyepikan diri daripada kawan2 baik aku especially lelaki. Entah kenapa. Mungkin aku cuba untuk tidak terlibat dalam mana2 hidup orang lain. and aku boleh katakan hari jadi kali ni terasa sunyi sedikit. 

Malam tu, lepas aku balik dari dinner bersama femili, aku buka facebook account aku. Aku baca setiap wish yang aku dapat namun masih ada sesuatu yang tertinggal. hurm..

Tiba2 ada message tertera..

"Happy birthday gee.. "

Aku senyum.. hati aku pon turut tersenyum. 

Kawan lama.. Kawan yg sudah lama tidak mendengar berita.Kawan waktu aku bersedih. Kawan waktu aku memerlukan. Yes, he's my friend :)

Dia masih seperti dulu. selalu sangat mendengar daripada bercerita. 

And now he's getting married. aku tumpang gembira. Teringat zaman muda. Ia sudah berlalu. Tapi aku masih boleh tersenyum sampai ke telinga mengenangkannya.  

Aku rasa ini hadiah paling manis untuk aku tahun ini... Thanks for all the memories.