Friday, January 11, 2013

Pada hari aku nak belajar curik tulang..

Arini ofis lengang. Yang ada cuma bos2 sahaja.. bos aku mana? huwaaa..

Busan nya.. Kerja da siap.

Niat nak turun lab. tapi tade kerja la plak kat lab tu.. Jalan2 jelaa..

Jalan. Jalan. Jalan..

Pintu lif terbukaa.. Wah!! ramai nya makhluk.. hurm. nak buat ape ni turun lab?



Jalan. Jalan. Jalan..



"HAH! nak jumpa sape? " sergah technician..
"Eh, tade2.. haaa.. nak jumpa dia.." sambil tunjuk kat engineer muda ni..



"U want to see me right? after office hour kay!".. kata engineer gatal..
"He he he.. no lah.. .bye!", sambil aku menyelit2 kat tepi mesin..


Lari.. Lari.. Lari..


"Hey,hey u buat ape ni?" aku tego engineer muda dgn awkwardnya..

"HAH!! ko curik tulang ea pojiah! Bos ko ada kat sebelah je ni! " jerit technician sebaya..
"Eh.. mana ada. ade kerja la. ok bye! "... cabut fauziah cabut!

Fuh.. dah terlepas beberapa orang.. Tiba2 terserempak ngan ketua technician.. Gulp. muka garang.


"Hmm.." kata ketua technician sambil pandang aku..
"Em2.."  sambil pk nak pura2 cakap ape..

"Ha! kamu mari sini.. Saya tak reti la nak sort excel ni by color.." sambil tangan dia tunjuk kat PC.
"Laaa.. Senang je tu.. ".. muka lega at least ada kerja tak payah pura2..


Pusing belakang tgk ramai engineer technician borak2.. and Semua LELAKI. argh!






No comments:

Post a Comment