Wednesday, January 2, 2013

2013

2013 sudah..

aku fikir.. cepat nya masa berlalu. tahun 2012 macam xbuat apa2 je.

1) Aku dapat kerja sebagai jurutera R&D.
2) Aku pergi Umrah
3) Aku dah hafal al-mathurat
3) Kembar aku bertunang.
4) Ayah aku kerja d Sudan
5) Aku berpindah ke department baru
6) Aku jual kereta.
7) Aku beli kereta sendiri
8) Aku pergi Singapura.
9) Aku dapat bonus.

List di atas adalah perkara2 yg pertama kali buat/dapat/terjadi dalam hidup aku. Tak sangka banyak juga. Alhamdulillah.. ada pahit manis nya. Terima kasih Ya Allah. Engkau berikan aku kekuatan untuk melalui dan merasai ke semua di atas.

Semoga tahun 2013 ini aku bertemu jodoh. InsyaAllah-jika di izin Allah.

2 comments:

  1. rse mcm kenal la..hrmm..klu betul la..
    u're one of my tutor..subject thermodynamic if im not mistaken..2 thun lepas kot
    pernah ajar kitorang kt cafe v5..Thanks alot ya ..
    wish gud luck in your life..
    jgn lupa doakan saya skali..my last sem thun ni di UTP.. :)



    ReplyDelete
  2. hehe. all the best then. Akak da baca blog awak. bguih naaa intern kat ctu. byk belajar. :)

    ReplyDelete